США: падіння споживання рідкого молока банкрутує виробників молочних продуктів

27.01.2020 | 15:23

З листопада 2019 року в США було оголошено банкрутства двох найбільших переробників молока, Dean Foods Co і Borden Dairy Co. Відомо, що ці дві молочні компанії з Техасу контролювали близько 13,5% молочного ринку США, передає ІНФАГРО.

Обидві компанії назвали зниження споживання рідкого молока в країні основною причиною фінансових труднощів і необхідності реструктуризації.  Зниження споживання рідкого молока на душу населення і нестабільні закупівельні ціни на молоко створили труднощі в управлінні галузевим прибутком.  Крім того, прихід рітейлерів, таких як Walmart, в переробку, зробив ціноутворення набагато конкурентнішим.  Все це знизило прибуток переробників.

Хоча загальне споживання молочних продуктів на душу населення в США з часом фактично зросло – завдяки зростаючому споживанню продуктів з доданою вартістю, таких як сир і йогурт, – споживання рідкого молока на душу населення з 1975 року скоротилося більш ніж на 40%.

Є кілька факторів, що сприяють цьому спаду.  Споживання молока під час сніданку сильно знизилося, оскільки споживачі в США відмовилися від традиційного сніданку у вигляді пластівців, які кидали в молоко, на користь сухих батончиків, споживаних на ходу.  Крім того, зростає попит на альтернативи на основі рослин, що обумовлено міркуваннями користі для здоров’я, благополуччя тварин і навколишнього середовища.

Незважаючи на проблеми з рідким молоком, спеціальні продукти, такі як ароматизоване молоко і молоко, що не містить лактозу, розвиваються.  Продажі незбираного молока в США виросли майже на 9% за 10 місяців до жовтня 2019 року, а продажі в жовтні 2019 року зросли на 13% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.  Це говорить про те, що споживачі в США не прагнуть повністю відмовитися від коров’ячого молока, а шукають інноваційні продукти з доданою вартістю.


Похожие новости

Другие новости раздела

Последние новости