Молочні компанії США не хочуть втрачати китайський ринок через торгові війни

09.09.2019 | 09:16

(ІНФАГРО) 1 вересня почали двяти нові мита США на китайські товари на загальну суму $ 300 млрд. Тарифи зросли на 15%.

Тим часом фахівці Молочної ради з експорту США (USDEC) відвідали китайських чиновників з метою зберегти хороші відносини з Китаєм всупереч поточному світовому порядку.

Молочна галузь США довгий час орієнтувалася на експорт продукції в КНР, проте торгова війна між країнами призвела до виникнення напруженості.

За словами президента і генерального директора USDEC Тома Вілсака, експорт американської молочної продукції в Китай в першій половині 2019 року скоротився на 54%. Після вступу в силу останніх митних тарифів він відправився в робочу поїзду до Китаю для зустрічей і переговорів з місцевими чиновниками. За його словами, метою поїздки є інформування китайської сторони про те, що молочна промисловість США, незважаючи на ситуацію, що склалася, як і раніше розглядає ринок КНР як один з пріоритетних.

«Ми хочемо продовження постійних відносин з Китаєм і розраховуємо, що будемо працювати на місцевому ринку і через 10 років, і через 20, і через 50, – заявив Вілсак. – Коли-небудь наші уряди завершать торгові суперечки, і в цей момент ми хочемо бути в хороших відносинах з китайськими партнерами. Це дуже важливо для наших молочних підприємств і фермерів».

Під час семиденної поїздки глава USDEC зустрівся з міністром торгівлі КНР, американським послом в Китаї, а також з членами Китайської торгової палати з імпорту та експорту продовольства. Вілсак повідомив, що з початку торгового конфлікту між країнами в липні 2018 року обсяг американських молочних продуктів на китайському ринку впав на 43% в порівнянні з аналогічними показниками роком раніше. Останні мита обкладають американські молочні товари 45% -м податком.

Проте, позиції американських компаній на китайському молочному ринку поки досить стійкі. Так, минулого тижня американський торговий гігант Costco відкрив перший магазин в Шанхаї. Як повідомляє USDEC, в ньому були присутні молочні продукти таких американських компаній, як Belgioioso, Sartori, Tillamook, Pacific Cheese, Saputo, Schuman Inc, Lactalis.

«Це великий успіх, що ми зберегли 50% нашого бізнесу в Китаї, – зазначив віце-президент USDEC Росс Хрістісон. – Наші китайські партнери, з якими ми зустрічалися, були напрочуд позитивно налаштовані. Для нас це був важкий рік, але незважаючи ні на що ми відчуваємо, що в довгостроковій перспективі у нас все буде добре ».

Другие новости раздела

Последние новости